earth without art is just "eh"

torstai 1. maaliskuuta 2012

Ystävänpäivää muistellen

Koska olen viime kuukaudet juossut lähinnä elämäni perässä ja kaikesta jälkijunassa, muistelen teille nyt vähän ystävänpäivää. Tein töissä kaikenlaista kivaa, mutta itse henk.kohtaisesti en saanut minkäänlaista tervehdystä tehtyä ystäville... Tässä kohtaa sentään minulla on hyvä itsetunto, jos ei ihan kaikessa muussa oliskaan: ystäville olen niin ystävä kaikkina päivinä, että yksi ystävänpäivä kaupallisuuksineen ja kliseineen sinne tai tänne ei hetkauta asiaa ollenkaan.

Mutta tällaisia sain töissä aikaan, näistä voitte ehkä tuntemattomammat arvella missä Sinellin myymälässä olen oleillut ;)

Päällystettyjä pahvikirjaimia, hehkuttamassa ystävyyden ja myös hääteeman tunnepitoisuutta <3

Ja lähiotos. En maalannut pahvikirjaimia lainkaan, työkaverini mainion mielipiteen mukaan. Liimailin vain uuden paperisarjan papereilla etupuolet ja koristelin. Samainen ihana työkaveri neuvoi raaputtelemaan reunat, mikä ei ollut juolahtanut mieleeni lainkaan. Ja sehän sai ihan todellakin eri ilmeen kirjaimille.
Olen tavattoman ihastunut aina vaan, vuodesta toiseen, pitseihin ja nappeihin. Käytän niitä aina kuin mahdollista. Ihastus ei tunnu olevan ihan ohimenevää ja pinnallista ;)

Papereiden kiinnittämiseen käytin paperiliimaa ensimmäistä kertaa. Se on kohtalaisen arvokasta minun makuuni, mutta voi mikä ilo sitä oli käyttää! Jotenkin tykästyin kauheasti. Ei todellakaan rypistä ollenkaan ja on helppo siveltimellä laittaa. Saa myös Sinellistä.
Yleensä olen voimateipillä tai liimakalvolla hoitanut aina vastaavat tilanteet, mutta uudet tuulet on toisinaan virkistäviä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti